Sprawy karnoskarbowe Szczecin

Sprawy osób podejrzanych lub oskarżonych o popełnienie przestępstw skarbowych wymagają od adwokata dużego doświadczenia oraz szerokiej wiedzy obejmującej prawo karne, prawo podatkowe oraz prawo celne. Sprawy karnoskarbowe w przeciwieństwie do większości spraw karnych, to nie tylko typowe sankcje karne w postaci kary pozbawienia wolności lub ograniczenia wolności , ale również dotkliwe dla klienta konsekwencje finansowe. Nie można zapominać, że skazanie za przestępstwo karnoskarbowe nie zwalnia Klienta z obowiązku uiszczenia należnego podatku, którego sprawa dotyczy. Dlatego adwokat od spraw karnoskarbowych bardzo często współpracuje z doradcami podatkowymi. Typowe przestępstwa karnoskarbowe dotyczą czynów, których przedmiotem są nierzetelne faktury, oszustwo podatkowe, karuzela podatkowa (czy inaczej – karuzela VATowa), a także zaniedbanie informacji podatkowej.

Skuteczna obrona w sprawach karnych i karnoskarbowych jest dla nas priorytetem. Aby świadczona przez nas pomoc prawna w sprawach karnoskarbowych była na najwyższym poziomie nieustannie podnosimy swoje kwalifikacji. Zdobywamy doświadczenie nie tylko prowadząc sprawy karnoskarbowe, ale również uczestnicząc w szkoleniach. Adwokat Michał Gajda podjął m.in. studia podyplomowe organizowane przez Uniwersytet Jagielloński na kierunku „prawo karne gospodarcze i karnoskarbowe”. Jako adwokat od spraw karnoskarbowych stawiam na wysoką jakość komunikacji i pełny profesjonalizm.

Nasza Kancelaria adwokacka świadczy pomoc prawną obejmującą sprawy karnoskarbowe w Szczecinie, jak i innych regionach Polski. Podejmujemy się obrony na etapie postępowania przygotowawczego, które zwykle prowadzone jest przez prokuraturę lub organy kontroli skarbowej, a także na etapie sądowym – po wniesieniu aktu oskarżenia.
Nasza kancelaria adwokacka pozostaje do Państwa dyspozycji we wszystkich – nawet najtrudniejszych sprawach karnoskarbowych.